TEK KİŞİLİK GÖSTERİ


Bir dünya yaratmışım kendime yalanlarla
Senaryomu ümit ile korku arasında yazmışım inatla
Kimi kan kimi gözyaşı ile süslemişim heyhatlarla
Hayatın tek kişilik gösterisiyim yalnızlığımla


Yalanların arkasında gençliğin heyecanlarıyla
Şimdi ise orta yaşlılığın pişmanlıklarıyla
Kimi sitem kimi sevinç ile yaşanmışlıklarıyla
Hayatın tek kişilik gösterisiyim hatalarıyla


Sevdiklerim olmasa uyanamazdım telaşla
Yalanlarımın, tek kişilik gösteri palavrasıyla
Kimi hüzün kimi mutluluk paylaşımlarımızla
Hayatın tek kişilik gösterisiyim anılarımla


Yeni bir hayata başlıyorum bana yabancı dünyada
Senaryomu ümit ile korku arasında yazıyorum inadına
Kimi aile kimi dostlarla apar topar bir yolda
Hayatın tek kişilik gösterisiymişim yalnızlığımda


1 Yorum:

Siyah Gül.... 12 Temmuz 2010 11:31  

yüreğine kalemine sağlık yine çok güzel...

Küçük BEN

Fotoğrafım
BIR BEN VARKI BENIM ICIMDE BENDEN ÖTE BENDEN ZIYADE...

Bana KATLANANLAR